Переможців опублікували на сайті Cannes Lions.
World Gallery/Apple
Рекламна кампанія World Gallery стартувала в березні 2015 року. Її мета – показати високу художню цінність фотографій, зроблених на смартфон. Якщо рахувати тільки друковані видання та білборди, кампанія охопила 75 міст у 25 країнах. Всі любительські знімки можна подивитися в Інтернеті, а деякі – побачити в телевізійних рекламних роликах Apple.
Baby/City Of Buenos Aires
Never Stop Riding створена для просування запуску цілодобової роботи міської мережі оренди велосипедів в Буенос-Айресі. Місто стало одним з небагатьох, де двоколісний транспорт доступний в режимі 24/7. Найчастіше веломати працюють з 8 ранку до 8 вечора. В основу кампанії лягла ідея найсильнішої природно тяги. Наприклад, на одному з чотирьох випущених постерів – дитина тягнеться до грудей.
Fatty/Unicef
Одним з напрямків роботи дитячого фонду Unicef в 2015 році стала боротьба з кібербулінгом – знущаннями в мережі. Присвячена цій проблемі серія принтів демонструє дітей, які опинилися в незручному і принизливому положенні, і їхніх однолітків, що знімають неприємну сцену на смартфони.
Magenta/Ecofill
Гідно оцінили друковану рекламну кампанію Ecofil. У чотирьох постерах автори представили стандартний набір картриджів для друку тріадними фарбами CMYK – Cyan, Magenta, Yellow і Key color. У композиції "Magenta", як і в будь-якій інший, наочно показано, як швидко іноді закінчується фарба в картриджі принтера, якщо друкувати зображення однієї кольорової гами.
Tunic/Abrinq Foundation – Save The Children
Save the Children – міжнародна організація, що займається захистом дітей по всьому світу. Не в силах боротися з виробниками одягу, що використовують дитячу працю, компанія вирішила спробувати впливати на потенційних покупців. Моделі одягнені у речі з тканин у вертикальну і горизонтальну смужку, через які, як крізь ґрати, визирають діти.
Читайте також: Найкращі фото 2015 року, зроблені на iPhone
Confusing Arab/Alghanim Motors – Honda
Дилер Honda в Кувейті, компанія Alghanim Motors, посміялася над тим, як пішоходи деколи підказують дорогу автомобілістам, які заїхали в невідомий район. Рекомендації часто настільки заплутані, що краще відразу їх забути і їхати далі навмання. Або придбати нову Honda зі штатною системою навігації, яка не дозволить заблукати як мінімум в південно-західній Азії.
Look At Me/Women’s Aid
Кампанія Look At Me британської асоціації Women's Aid закликає жінок не замовчувати насильство в сім'ї. Оригінальна ідея і блискуче втілення. Поки на екран з портретом побитої дівчини ніхто або мало хто дивиться, на обличчі головної героїні залишаються жахливі синці. Але чим більше перехожих звертають на неї увагу, тим приємнішою стає картинка.
Bees/Dos En Uno
У цій рекламній кампанії діти наступають на граблі, сунуть палець в клітку зі злісним папугою, луплять палицею по осиному гнізду. Здійснюють все це через силу. Але що не зробиш заради льодяника Dos En Uno.
Dad 1/Unicef
Серія принтів під загальною назвою "Тато" (Dad) прокоментована фразою "Ми працюємо заради миру, де ця фотографія не має іншого значення". Ще одна чудова ідея Unicef, що викликає тільки теплі почуття.
DHL Hands – Cutter/Dhl
Світ бачив багато рекламних повідомлень DHL, в яких кур'єр доставляв посилки майже миттєво. Кампанія DHL Hands йде ще далі, демонструючи, як одержувачі розпаковують свої посилки, в той час як в офісі DHL ще не встигли оформити їх відправку і запакувати.
Plane/Durex
Durex щорічно стає призером конкурсу. У 2015-му відзначився турецький підрозділ, який оригінально прорекламував презервативи з точками і рифленням для посилення відчуттів жінок і лубрикантом для зниження чутливості чоловіків. "Досягайте оргазму одночасно", — пропонує виробник.
Читайте також: ТОП-25 найкращих фотографій National Geographic 2015