Лише за попередній тиждень місячна аудиторія активних користувачів BranchOut зросла з 30 тисяч до більш ніж 800 тисяч. Одним з факторів, який міг вплинути на таке швидке зростання, є зміна дизайну першої сторінки, експерименти з якою сервіс проводив протягом 6 місяців.
І лише минулого місяця BranchOut прибрав з головної сторінки сервіс запитань, через який на сторінки користувачів розсилалися сповіщення, і багато хто вважав це спамом. Зараз BranchOut розмістив актуальні вакансії та резюме, які стали користуватися популярністю.
За даними AppData, добова аудиторія BranchOut також зростає, і зараз становить понад 150 тис. користувачів.
Проект було запущено в серпні 2010 року в якості простого додатку, який показував, де працюють ваші друзі.
Через два місяці BranchOut запустить преміум-версію, яка потенційно може конкурувати з аналогічним сервісом від LinkedIn.