Джерело: 24 канал

Сьогодні Nathan's Famous вважається одним із найстаріших брендів закусочних, що пропонують відвідувачам знамениті хот-доги. Але, підозрюємо, що в далекому 1916 році засновник мережі Натан Хандверкер і не підозрював, що згодом американці будуть розповідати один одному: "Я ходжу до Nathan's кожні вихідні, ось уже 40 років", а колишній мер Нью-Йорка Руді Джуліані назве Nathan's "the world's best hot dog". І що шанувальниками бренду Nathan's Famous стануть такі відомі особистості як Аль Капоне, Едді Кантор, Кері Грант та Барбара Стрейзанд.

А ще Натан точно не підозрював, що його знамениті хот-доги та справжній смак Нью-Йорка можна буде спробувати й в Україні. Чесно кажучи, ми теж. Але так, це трапиться вже скоро!

А поки давайте визначимося, який хот-дог Nathan’s підходить саме вам.

Власна справа ціною всіх заощаджень

Сподіваємось, тест допоможе обрати вам перший хот-дог для дегустації. А поки розповімо трохи більше про "ікону" американського і світового стріт-фуду.

Історія хот-догів Nathan's Famous почалась ще у далекому 1916 році у Нью-Йорку. І ця історія досі триває. А за нею стоїть польський емігрант Натан Хандверкер, людина з початковою освітою і поганим знанням англійської.

Натан перебрався в Нью-Йорк в 1912 році і відразу ж знайшов роботу в іншій відомій закусочній на Коні-Айленд – Feltman's German Gardens.

Згідно з легендою, Хандверкер працював дуже багато і навіть спав на підлозі закусочної, щоб назбирати грошей на свою мрію – відкриття власної компанії.

У 1915 році разом з дружиною Ідою він відкрив першу закусочну, де для виготовлення хот-догів використовував рецепт соусів своєї дружини. Сімейна пара вклала у власну справу всі свої заощадження. Сума дорівнювала 300 доларам. Так, всього лише 300. Але ж не забувайте, ми говоримо про 1916 рік.

Щоб витримати конкуренцію з боку свого колишнього роботодавця, Натан продавав свою продукцію за 5 центів за штуку, а це було удвічі дешевше, ніж у його колишнього роботодавця Фельтмана.

Свою першу закусочну Натан Хандверкер відкрив у тому ж Коні-Айленді, і ця точка досі працює на тому ж самому місці, займаючи цілих чотири поверхи.

Сьогодні про хот-доги Натана знають у 14 країнах світу, в яких щорічно продається понад 420 млн фірмових страв. Компанія стала найзнаменитішим і найбільшим брендом у світі з продажу преміальних хот-догів. На сьогодні це мережа з 225 закусочних та понад 50 000 точок харчування Nathan's Famous.

До слова, в Україну складові хот-догу і технологія приготування будуть доставлені з США. Як же по-іншому передати справжній смак Нью-Йорка?