Про це повідомляє "Новое время" з посиланням на The Independent

До прикладу, британка Зоуі Сагг має більше 9 мільйонів підписників в Instagram, що забезпечує їй щомісячний дохід у розмірі 65 тисяч доларів. Згідно з підрахунками, статок блогерки становить близько 3 мільйонів доларів.

За словами експертів, соціальні медіа стали потужним знаряддям фешн-індустрії, оскільки забезпечують комунікацію з набагато більшою аудиторією, ніж звичайна реклама.

Читайте також: Оголені груди, що виглядають знизу – новий тренд завойовує популярність

Саме завдяки цьому бренди готові платити від 2 до 400 тисяч доларів, залежно від впливовості блогера. Лише одна публікація може створити міцний зв'язок між товаром і потенційним покупцем.