МЗС України та американські партнери з телевізійної корпорації CNN презентували у Києві міжнародну інформаційно-пізнавальну кампанію "Україна = відкритість".
Її символи — дівчинка Гарнюня і хлопчик Спритко. Кліпи та інформація на спеціальному сайті знайомлять іноземців із традиціями, історією, інвестиційними можливостями та економічним потенціалом України, пише Радіо Свобода.
Створення відеороликів та інтернет-сторінки коштувало держбюджетові України сто тисяч доларів США. Над образами, символами, текстами працювали майже 40 фахівців - дизайнерів, фотографів, телеоператорів, журналістів, фахівців із громадських зв'язків. Більшість із них - іноземці, котрі, як і користувачі їхнього продукту, відкривали для себе Україну.
Кампанія про відкриття України світові розрахована на найближчі 10 років. Серед її розділів: презентація різних музичних та мистецьких фестивалів, віртуальні прогулянки вулицями міст, які прийматимуть матчі Євро-2012.