Таку інформацію озвучив керівник виборчого штабу ВО "Свобода" Руслан Кошулинський.

"У нашій виборчій кампанії акцент був зроблений на безпосереднє спілкування з людьми, тому загальна вартість нашої кампанії склала 23 мільйони 200 тисяч гривень ... З них близько 70% від загального бюджету було витрачено на медійний фонд, не більше 20% на зовнішню рекламу, 3, 3% - друковану продукцію ...", - пояснив він.

Кошулинський додав, що такий підхід забезпечив партії підтримку і на Сході України.

"У цілому Свободу на Сході підтримав Дніпропетровськ, Харків, Кіровоград, Вінниця, Черкаси і Донбас. Причому Донбас має "Свободі" віддати стільки ж голосів скільки на Західній Україні в 2006 році", - прокоментував політик.

До слова, директор фонду "Демократичні ініціативи" Ірина Бекешкіна вважає, що найбільшою сенсацією, яку зафіксували екзит-поли, є понад 10%, яке набрало ВО "Свобода".