Про це повідомляє "Вісник державних закупівель".
Загальна вартість угоди склала 4,98 мільйона гривень.
За умовами угоди, до кінця року потрібно провести рекламну кампанію в двох з трьох запропонованих міністерством країн – Казахстані, Білорусі та Азербайджані. Вибір країн має здійснити виконавець.
Найдорожчими пунктами угоди має стати зйомка та розміщення в телеефірах інтелектуально-ігрових телепрограм.
Також передбачено створення контенту (загальний обсяг україномовних текстів повинен складати не менше 50 тис знаків), наповнення інтернет-порталу замовника та інших інтернет-ресурсів інформацією про переваги навчання в Україні.
До слова, кожен восьмий долар, витрачений на рекламу, належатиме Китаю.