Про неприємну ситуацію розповів ветеран війни Андрія Мочурада у себе в фейсбуці. 24 Канал звернувся до пресслужби компанії Bolt за роз'яснення, там пообіцяли надати його упродовж дня.
Дивіться також Допомога українцям під час війни: хто отримає нові виплати
Що відомо про інцидент
За словами військового, 8 січня він замовив авто у додатку Bolt, прочекав його 20 хвилин на морозі, а водій просто скасував поїздку, бо дізнався, що він пересувається на милицях.
Коли я водію повідомив, що на милицях і запитав, де він запаркувався, бо не бачу його, у відповідь почув: "Там де всі таксисти". Водій кинув трубку, хамив 4 хвилини про те, що він приїхав, але при цьому не сказав де він, і скасував замовлення! Я чекав на морозі 20 хв на одній нозі посеред снігу!! Щоб той ви**док скасував замовлення?,
– розповів Андрій.
Ветеран зазначив, що подав скаргу у Bolt, але там начебто сказали, що результати розгляду ще невідомі та заблокували його акаунт.
"Це таке ставлення до ветеранів? Може почати ваших водіїв вчити ввічливості народним методом?? 10 крайніх поїздок, лиш 1 водій не хамив. До речі, всі призовного віку", – додав військовослужбовець.
Водій скасував поїздку ветерана після 20 хвилин очікування / Скриншот з фейсбуку військового Андрія
Позиція компанії щодо інциденту у Львові
Зрештою у компанії Bolt у коментарі 24 Каналу прокоментували інцидент, що стався у Львові. Там зазначили, що глибоко стурбовані всією ситуацією.
У разі надходження звернень до служби підтримки, компанія Bolt ретельно вивчає ситуацію та зв’язується з усіма учасниками інциденту. Залежно від випадку, опису проблеми пасажиром, історії та рейтингу водія, ми вирішуємо, як діяти в тій чи іншій ситуації,
– наголосили у компанії.
Водночас представники Bolt наголосили, що іноді з метою розслідування, компанія блокує всіх учасників інциденту, що дозволяє краще розібратися в деталях і ухвалити найбільш обґрунтоване рішення. Водночас там запевнили, що безпека всіх пасажирів і водіїв є найвищим пріоритетом компанії.
"Bolt не терпить фізичного, вербального насильства або грубої поведінки. Водії-партнери та пасажири, які не дотримуються цього правила, можуть бути заблоковані на платформі", – розповіли у Bolt.
У компанії також порекомендували для покращення якості й безпеки сервісу звертатися до служби підтримки через додаток, що дозволяє фіксувати, розслідувати обставини й вживати всіх можливих заходів для того, щоб подібне не повторилося. Представники Bolt запевнили, що реагують на кожне повідомлення і розглядають кожен випадок з належною увагою.