Тільки через три роки компанія Apple таки пішла на поступки користувачам, передає Macrumors.
До теми Ринок розумних годинників продовжує зростати: Apple нарощує прибуток
Позов користувачі подали в 2017 році. Спочатку його подали лише 2 користувачі, але згодом до них приєдналися інші обурені власники навушників Powerbeats 2.
Що обурило
Користувачам не сподобалася реклама цих навушників. Тоді їм обіцяли стійкість до поту, вологи і хорошу довговічність. Насправді ж навушники мали дефект, у зв'язку з чим перестали тримати заряд через деякий час використання.
При цьому компанія відмовилась замінити чи хоча б ремонтували навушники, навіть при наявності гарантії.
Компанія досі не визнає свою провину. Але таки погодилася виплатити 9,75 мільйонів доларів компенсації (вона включає гонорари адвокатів і адміністративних витрат).
Цікаво Galaxy Buds Live: нові бездротові навушники Samsung з оригінальним дизайном
Остаточна сума компенсації буде залежати від кількості позивачів. За попередніми розрахунками, позивачі отримають максимально по 189 доларів. Але перед тим вони повинні надати документальне підтвердження покупки і ремонту навушників.