Про це повідомляє macdigger.ru.
Читайте також: Експерти назвали найпопулярніший iPhone в 2018 році
Обидва відео тривають не більше 15 секунд та демонструють дві різні можливості фірмового смартфона корпорації. Звісно, маркетологи Apple виставили свою продукцію з найкращого боку та не впустили можливості поглузувати над своїм основним конкурентом.
Перше відео отримало назву App Store. В ньому зробили акцент на безпеку користування додатком. На відео видно, як покупець купує неякісний та навіть небезпечний товар, а потім йде до магазину додатків Apple.
Чому варто обрати смартфон від Apple – дивіться відео
Другий ролик присвятили режиму зйомки "Портретне освітлення". Apple позиціонує портретний режим в камері, як ключову функцію смартфона. Корпорація усіма силами намагається просувати цю опцію, при цьому часто ігноруючи інші переваги платформи.
Чому варто обрати смартфон від Apple – дивіться відео
Раніше Apple вже називала чотири причини перейти з Android на iPhone, випустивши схожу серію рекламних відео. Тоді корпорація зробила особливий акцент на безпеці iOS та простоті використання фірмового смартфона.