Про це пише видання theВabel.
Стажер просто натиснув не на ту клавішу, в результаті чого запустив тестову рекламу на величезній кількості веб-сторінок і додатків.
Читайте також: Microsoft працює над створенням нового браузера
Замовлення, розміщене там, передбачало виплату 25 центів на кожну тисячу переглядів рекламного оголошення при тому, що вартість оренди всієї рекламної площі становить від 2 до 4 доларів.
В результаті рекламне оголошення, яке мало вигляд порожнього жовтого прямокутника, з'явилося на багатьох сайтах США та Австралії, і провисіло близько 45 хвилин.
Компанія вже пообіцяла компенсувати витрати тим, хто розмістив її тестовий логотип.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно