Мета проєкту – в короткі терміни й без реальних випробувань з різними продуктами відкривати нові цікаві комбінації смаків. Згодом на їх основі можна буде створити поки ще невідомі страви.

Цікаво Telegram прибрав SMS-авторизацію в декстопних клієнтах і вебверсіях

Як працює новий алгоритм

Робота над створенням FlavorGraph ведеться компанією Sony спільно з Корейським університетом. Як пишуть розробники, спочатку це був проєкт, "спрямований на розвиток знань про погодження смаків". Але в результаті він привів до створення інструменту поєднання інгредієнтів.

Робота ШІ буде відбуватися в цифровому просторі, для чого вже створена база даних, в яку занесені більше мільйона відомих рецептів з описами їх інгредієнтів. FlavorGraph знає й аналізує присутність в продуктах 1561 смакових молекул, на які реагують наші рецептори.

Використовуючи знання про відомі вдалі поєднання, будуть виводити закономірності та шукати нові комбінації смакових молекул.

Перші результати вже є – FlavorGraph запропонував поєднувати грибний крем-суп з білим вином.