У Telegram вже працюють над розробкою нової функції. Попередньо її планують запустити вже у листопаді 2021 року, повідомив засновник месенджера Павло Дуров.

Варте уваги Через месенджери розповсюджують вірус: як не потрапити у пастку

Що саме анонсував Дуров

За його словами, оформити як недорогу підписку, яка дозволить користувачам безпосередньо фінансово підтримувати розвиток месенджера. Водночас у Telegram розглядають й інші пропозиції користувачів. Зокрема тих, хто хотів би "вимикати" рекламні оголошення у своїх авторських каналах. Поки що компанія Дурова прораховує економічні умови такої можливості.

Незабаром рекламодавці зможуть розміщувати "невидиме" оголошення у будь-якому каналі, яке за умови достатньої вартості показу призведе до відсутності оголошень у цьому каналі,
– пояснив Дуров.

Він підкреслив, що у Telegram продовжують працювати над функціями, завдяки яким месенджеру вдасться вийти не беззбитковість. При цьому, запевнив, що інтереси користувачів та авторів контенту залишатимуться у пріоритеті.

Рекламна платформа у Telegram: що відомо

Вперше про плани щодо монетизації Telegram його засновник Павло Дуров повідомив ще у 2020 році. Його компанія протягом тривалого часу тестувала концепцію й восени 2021 року оголосила про готовність до повноцінного запуску.

Деякі з умов роботи рекламної платформи є досить дивними. Наприклад – те, що встановлений мінімально необхідний бюджет для запуску рекламної кампанії. Він становить аж 2 мільйони євро, з яких 1 – це депозит. Він не повернеться, якщо рекламодавець не витратить 10 мільйонів євро за останній рік.