Японський вендор повідомив про поліпшення технології виробництва, що призвело до зниження кількості дорогого кобальту і підвищення щільності енергії на 5% в літій-іонних елементах "2170", повівдомляє TechCrunch.
Цікаво Маск каже, що Tesla готова ділитися своїми технологіями
Саме ці елементи використовуються для виготовлення акумуляторів на заводі Tesla в Спарксі, штат Невада, відомому як Gigafactory 1. Panasonic повідомила, що проведе модернізацію всіх тринадцяти виробничих ліній до вересня цього року. Їх загальна потужність зросте до 35 гігават-годин на рік.
Що це означає для користувачів
На даний момент акумулятори "2170" використовуються в електромобілях Model 3 і Model Y.
- Приріст автономності
Поліпшення технології виробництва повинно відповідним чином позначитися на автономності автомобілів, дозволяючи їм проїхати більше на одному заряді.
Електромобілі Tesla Model 3 та Model Y
- Скорочення використання кобальту
За словами представника японської компанії, завдяки постійному покращенню технології літій-іонних акумуляторів, загальна кількість кобальту, використовуваного в циліндричних автомобільних акумуляторах Panasonic, становить менше 2% від світового попиту.
У майбутньому компанія планує повністю відмовитися від використання даного матеріалу, проте точні терміни поки не повідомляються. Крім того, Panasonic обіцяє в найближчі 5 років збільшити ємність літій-іонних осередків на 20%.