Про це пише TechСrunch.
Читайте також: Facebook вводить нову корисну функцію
Вже зовсім скоро маркетологи, що відповідають за розвиток брендів зможуть зручно знаходити потрібних лідерів думок та працювати з ними.
До прикладу цільовою аудиторією конкретного бренду є жінки з вищою освітою та конкретними інтересами в бізнесі. Використовуючи новий сервіс від Facebook бренд зможе знайти саме тих лідерів думок в яких переважає потрібна аудиторія.
Зараз в тестовому режимі доступна можливість відфільтрувати лідерів думок або ж потрібну аудиторію за демографічними опціями та іншими численними характеристиками, такими як:
- Стать
- Зацікавлення
- Історія навчання
- Життєві заходи
- Статус стосунків
- Країна проживання
Читайте також: Чому Instagram небезпечний для дівчат – психолог провів дослідження
Наразі сервіс працює в тестовому режимі тільки для Facebook, але якщо він буде користуватися популярністю то його можуть реалізувати для соціальної мережі Instagram.