Засновник компанії Meta не лише показав гарнітуру Cambria в роботі, а й розкрив деякі подробиці про неї. Проте зовнішній вигляд пристрою поки що не афішують. На роликах та фото її або розмивають, або закривають пікселями.

Цікаво Google показала окуляри, які перекладають слова співрозмовника в реальному часі

Що розповів Цукерберг

AR/VR-гарнітура Project Cambria ще не має точної дати випуску, але Meta стверджує, що почне продавати її вже до кінця 2022 року. Найближчим часом компанія обіцяє розкрити основні специфікації та вартість.

  • У відеоролику, опублікованому на сторінці Цукерберга в Facebook, глава Meta показав The World Beyond – нативний додаток, який буде "змішувати" реальний світ із цифровим.
  • Згідно з короткою презентацією, ця служба може перетворити будь-яку пласку поверхню на робочий стіл, перенести тренера з фітнесу в кімнату до користувача, згенерувати віртуальну домашню тварину, з якою можна пограти тощо.
  • Змішана реальність Meta працює шляхом накладення віртуальних елементів на зображення з зовнішніх камер Cambria, які транслюються на вбудований дисплей – аналогічно тому, як функціонують окуляри доповненої реальності.
  • Однак, на відміну від сторонніх AR-систем, таких як HoloLens і Magic Leap, в Cambria користувачі дивляться на те, що відбувається навколо не через прозоре скло, а через широкоформатний VR-дисплей.
  • На думку інженерів з Meta, такий підхід до користувацького досвіду дає більше простору для творчості розробників додатків.

Цукерберг також зазначив, що Cambria буде одним з перших AR/VR-пристроїв, що орієнтуються на віддалених робочі питання. Працівники компаній зможуть використовувати гаджет для створення віртуальних офісних просторів, де б вони не знаходилися, і взаємодіяти зі своїми колегами за допомогою 3D-аватарів.

Гарнітура зберігає імерсивний контроль над усім візуальним середовищем з великим полем зору. Це означає, що власники Cambria можуть надіти гарнітуру і повністю зануритися віртуальні простори або, навпаки, "витягнути" контент з цифрового світу в реальний. У рамках своєї демонстрації Цукерберг показав другий варіант.

  • У ролику, який показав Цукерберг, він надів гарнітуру, запустив додаток і викликав віртуальну домашню тварину. Гаджет переніс її в кімнату і синхронізував цифрові об'єкти з фізичними – фантастична істота пробіглася по підлозі, підібрала віртуальний м'ячик, що відскочив від реальної стіни, і приніс його господареві.
  • Потім глава Meta сів за стіл і включив "офісний режим", після чого перед ним з'явилися вікна віртуальних програм, які можна рухати, накладені на фон реального світу, де на столі лежав блокнот. Завдяки камерам, Цукерберг зміг зробити в ньому деякі записи.
  • І на останньому етапі демонстрації підприємець переніс у свою кімнату віртуального інструктора з фітнесу.

Що цікаво, взаємодія з гарнітурою не вимагає тримати в руках додаткові маніпулятори для точного визначення рухів. Судячи з усього, з цим завданням справляються камери.

Ще більше інформації Цукерберг розкрив у короткій презентації, яку провів разом з Джессі Шелом, CEO Schell Games.