Загальна сума рекламних купонів 340 мільйонів доларів. Всім активним рекламодавцям запропонують купони, які можна активувати в будь-яких рекламних каналах компанії, зокрема пошук на YouTube. Українські акаунти також можуть претендувати на ці купони.
До теми Як працювати вдома і не втратити продуктивність: досвід IT-компаній
Пропозиція стосується малих та середніх компаній, які з початку 2019 року розміщують рекламу безпосередньо через Google або партнерів.
Як скористатись купоном
Спеціальні пропозиції будуть нараховуватися на рахунок рекламодавця - вони отримують відповідне повідомлення протягом місяця. Їх можна побачити в особистому кабінеті.
Ці купони можна використовувати на погашення заборгованостей в Google Ads, покупку реклами в пошуку, на YouTube і в інших продуктах Google.
Коли можна використати купони
Цю рекламу можна використати протягом всього року. Термін дії бонусів закінчується 31 грудня 2020 року.
Раніше до благодійності долучилася корпорація Facebook. У компанії пообіцяли направити додаткові 100 мільйонів, щоб допомогти ЗМІ подолати кризу.
Чверть цієї суми – 25 мільйонів – буде надана у вигляді грантів для фінансування менших, регіональних видань в рамках проєкту під назвою Facebook Journalism Project.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно