Як передає engadget.com, сервіс YouTube приніс компанії 4,72 мільярда доларів за квартал і 15,15 мільярдів доларів за весь 2019 рік. Це на 36% більше, ніж було у 2018.

До теми: Експерти визначили найдорожчий бренд світу у 2020 році

До речі, це вперше за 14 років, коли корпорація оприлюднила виручку YouTube.

Порівняння

Для порівняння, загальна виручка Google від реклами за підсумками кварталу склав 37,934 мільярдів доларів (зростання на 16,7%), а за весь 2019 рік - 134,811 мільярдів доларів (зростання на 15,8%). Таким чином, на YouTube припадає приблизно 10% усієї виручки Google від реклами.

Якщо порівнювати з іншими сервісами конкурентів, то YouTube заробив приблизно в п'ять разів менше, ніж соцмережа Facebook. При цьому прибуток сервісу Google понад шість разів перевершує прибутки стрімінгового сервісу проходження ігор Twitch, який належить Amazon.

Що стосується підписок Premium і Music Premium, то інформації про їхні прибутки немає. У звіті лише сказано, що підписками користуються понад 20 мільйонів осіб.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно