Зокрема, у мережі знайшли кілька знімків, які Huawei використала у рекламних постерах новинки, і вони були зроблені на професійний фотоапарат.
Більше того, деякі із них датовані 2009 роком. Очевидно, що тоді й мови не було про такого рівня камерофони.
Читайте також: Найкращі смартфони лютого – рейтинг Техно 24
Huawei використали професійне фото для реклами
Як відреагували у Huawei. У компанії визнали, що фото у рекламних постерах справді не були зроблені на Huawei P30. Китайці наголосили, що вони і не стверджували, буцімто це роботи їхньої новинки. Насправді знімки відігравали іншу роль.
Ми хотіли б повторити, що насправді це всього лише рекламні постери, і вони призначені тільки для того, щоб натякнути на унікальні нові функції, які з'являться в серії Huawei P30,
– пояснили у Huawei.
Також у компанії додали, що вони придбали права на використання оригінальних зображень, а самі постери є лише художнім відтворенням зазначених функцій.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно