Відповідну заяву новий власник компанії зробив, імовірно, для рекламодавців, у надії повернути їх на платформу. Документи, які отримало джерело, показують, що за тиждень з моменту закриття угоди зростання кількості користувачів, які можуть бути монетизовані, прискорилося до більш ніж 20 відсотків.

Цікаво Питання безпеки: яка операційна система краще захистить ваші біометричні та персональні дані

Що відомо

Згідно з останніми даними, які були передані маркетинговому відділу Twitter для взаємодії з рекламодавцями, з моменту приходу нового власника соцмережа додала понад 15 мільйонів користувачів, перетнувши позначку в чверть мільярда. При цьому тенденція начебто спостерігається по всьому світу.

"Використання Twitter на рекордно високому рівні. Сподіваюся, що сервери не розплавляться!"

У той час як користувачі, можливо, не тікають з Twitter масово, рекламодавці тікають. В іншому твіті в п'ятницю Маск заявив, що компанія зазнала "масового падіння доходів" через "групи активістів, які чинять тиск на рекламодавців". Повідомлення про ймовірний різкий сплеск расистських і ненависницьких твітів після його поглинання налякали рекламодавців. Згодом Twitter заявив, що це викликано скоординованими "кампаніями тролінгу".

У поширеному в понеділок FAQ для рекламодавців говориться, що "рівень мови ненависті залишається в межах історичних норм, складаючи від 0,25% до 0,45% твітів в день серед сотень мільйонів". Компанія наразі поки нічого не змінювала у своєму підході до модерування контенту.