Крім того, Ілон Маск стверджує, що The Boring Company може завершити роботу за шість місяців, а не за чотири роки, згідно з початковою оцінкою.

Цікаво Вчені "вмонтували" живі нейрони в комп'ютерні мікрочіпи

Про що йшла мова

Мер міста Френсіс Суарес поділився подробицями свого "чудесного дзвінка" Маску у відео, розміщеному в Twitter.

Він зосереджений на тому, щоб спробувати реалізувати проєкт, який принесе максимальну користь нашим жителям за найменшу суму грошей,
— заявив мер, зазначивши, що економія буде досить значною.

Прокласти тунель під Маямі буде непросто. Місто побудоване на губчастому вапняку, який не відрізняється міцністю, і ця перешкода є однією з причин захмарної ціни, зазначеної чиновниками у 2018 році. Це зумовило високу вартість тунелю під портом Маямі, який має протяжність менше милі (1,6 кілометра), але обійшовся міській казні в приблизно у 700 мільйонів доларів.

Серед тем, які обговорювалися мером і Маском, був також вплив підвищення рівня моря, хоча неясно, в якій мірі співрозмовники їй приділили увагу.

Маск заснував The Boring Company у 2016 році та розпочав кілька проєктів по всій країні. За цей час призначення та сфера застосування тунелів дещо змінилися. Сьогодні компанія намагається зробити транспортну систему тунелів, по якій їздитимуть безпілотні електромобілі Тесла. Перша комерційна послуга наближається до завершення під конференц-центром Лас-Вегаса. Нещодавно The Boring Company оголосила про масштабне розширення тунелів, які обслуговуватимуть також аеропорт.