Що відомо
TikTok отримав тимчасову відстрочку, коли Дональд Трамп підписав указ, що надає китайській платформі додаткові 75 днів на пошук нового власника. Спочатку було нібито досягнуто певного прогресу, оскільки деякі компанії досить швидко оголосили пропозиції, але ByteDance досі не продала свої американські активи, і неясно, що з ними буде далі. Вже скоро відтермінування скінчиться, і якщо продаж не відбудеться, то величезна ніша виявиться практично незайнятою, повідомляє 24 Канал з посиланням на The Information.
Дивіться також Instagram тестує приховану кнопку "дизлайку" для коментарів
Попередній досвід показує, користувачі чомусь більше тягнуться до окремих додатків, таких як китайський RedNote, замість того, щоб перейти з TikTok в Instagram, який поєднує різні типи контенту. Цілком можливо, що Meta керується саме цим спостереженням, плануючи виділити Reels в окремий застосунок, щоб він сприймався по-іншому, як щось нове, і мав більше шансів на те, щоб зайняти місце TikTok.
Як пише джерело, керівник Instagram Адам Моссері обговорював цей план зі співробітниками на зустрічі на початку цього тижня. Хоча немає підтверджень, що це дійсно відбудеться, вже сам факт розгляду таких ідей означає, що у них є певні перспективи. Meta ці чутки поки не коментує.
Функція Reels з'явилась в сервісах Meta у серпні 2020 року. Зрозуміло, що компанія не говорила, що це прямий конкурент TikTok, оскільки тоді їй би довелося визнати, що вона копіює чужі функції, як це раніше також зробила зі Stories, скопіювавши популярну функцію Snapchat. Але це порівняння супроводжувало Reels завжди: функцію постійно називають "аналогом TikTok", вона сприймається саме такою. Але той факт, що вона існує в складі додатка, який сприймається здебільшого як соцмережа для фото, може шкодити перспективам популяризації Reels.
Варто зазначити, що ідея створення окремого додатку для відео вже звучала від Meta. У 2018 році компанія запустила Lasso, додаток для редагування відео, який мав стати конкурентом TikTok, але зазнав невдачі і був закритий. Meta також запустила додаток для редагування відео під назвою "Edits", який вважається прямим конкурентом CapCut від ByteDance.
Це свідчить про намір Meta зосередитися не лише на коротких відео, але й на інструментах, якими користуються творці для їх створення. Meta вже давно визнала, що втратила шанс на першість на ринку коротких відео, але невизначеність довкола TikTok може дати їй нову можливість, унікальну. Тож вона явно не хоче знову її впустити.