Головною причиною називають закриття заводу цивільної авіації в Ростові-на-Дону. Він забезпечував можливість ремонту турбогвинтових двигунів.
Цікаво Окупанти знищили музей ретрокомп'ютерів та приставок у Маріуполі
Що відомо
- Завод закривається за рішенням власника уже 31 березня. Конкретні його мотиви не повідомляють.
- Передбачається, що вже через 5-6 місяців польоти цих літаків стануть неможливими.
- Замінити їх на нові зможуть лише у 2023-2025 році, коли з виробничої лінії почнуть сходити Іл-114-300 й Ладога. Однак, враховуючи звичку російської влади применшувати масштаби катастрофи, можна впевнено додавати сюди ще кілька років, а то й взагалі говорити про те, що нових літаків через санкції не буде ніколи.
- Ан-24 й Ан-26 наразі здійснюють рейси у як мінімум 10 регіонів Росії. Тепер усі вони залишаться без сполучення з іншими частинами країни.
Влада країни-терористки має резервний варіант – ще один такий завод у Свердловській області. Однак, як пише джерело, він "просто не зможе освоїти такі обсяги ремонту".
Що ж, можемо порекомендувати скористатися гужовим транспортом – запрягти коней – або ж планувати довгі піші прогулянки свіжим повітрям на Алтай.