Так, 73% від всіх застрахованих смартфонів, які користувачі принесли на ремнот, були "травмованими" через падіння з висоти, від удару або ж їх механічно пошкодили інші предмети, передає видання ain.ua.
Цікаво iPhone 11 – найпопулярніший смартфон на ринку, конкуренти далеко позаду
Які ще причини
Ще 12% клієнтів, що звернулись за ремонтом, заявили, що втопили свій пристрій. А 2% власників смартфонів постраждали через крадіжуку.
Найчастіше, звернення через поломку смартфонів відбувається на 5-6 місяць після купівлі пристрою. Часто також пошкоджені смартфони приносять на 2-4 місяць роботи.
Загалом, рейтинг найпоширеніших поломок виглядає таким чином:
- 45% – власники смартфонів випадково розбивають екран;
- 50% – випадково випав з рук;
- 32% – випадково випав з кишені;
- 27% – впав з колін, коли власник вставав;
- 5% – розбився екран, тому що смартфон кинули в стіну.
Цікаво Аналітики назвали найпопулярніші бренди смартфонів за другий квартал 2020 року
Цікаво, що близько 23% власників смартфонів продовжують використовувати пристрої, навіть якщо розбитий дисплей . А ще близько 42% не стали міняти скло тому, що це занадто дорого.