Характеристики та можливості

В основі ViXion01 лежить датчик ToF (time-of-flight). Це технологія, котру використовують у багатьох сучасних камерах. Вона вимірює відстань між камерою і об'єктом для кожної точки зображення на основі часу польоту, тобто часу проходження штучного світлового сигналу, що забезпечується лазером або світлодіодом.

Дивіться також Apple офіційно розкрила дату початку продажів гарнітури Vision Pro

ToF-сенсор дає змогу швидко налаштовувати лінзи на ходу. Базова концепція схожа на прототип Університету Юти, який з'явився на виставці CES 2017, але ViXion вдалося мініатюризувати і навіть почати його комерціалізацію. За словами директора проєкту Тошіхару Учіумі, його пристрій буде творити чудеса, покращуючи дрібні деталі в таких завданнях, як збірка моделей або читання дрібного шрифту.

Журналіст видання Engadget Річард Лай, котрий отримав змогу випробувати технологію, описує її так: "Початкове налаштування було простим. Спочатку мені довелося вручну зсунути обидві лінзи, щоб отримати єдине відцентроване зображення, потім я перейшов до диска регулювання діоптрій праворуч, щоб сфокусувати кожне з моїх очних яблук, і це спрацювало чудово, попри мою короткозорість близько -4,5D (ви також можете налаштувати це в додатку за допомогою Bluetooth 5.0). Хоча ViXion01 важить 50 грамів, основна схема і батарея, розміщені праворуч, створювали очевидний дисбаланс, але у мене не було достатньо часу, щоб відрегулювати посадку на лівій ручці, що згинається, і на носовій дужці".

Лай додає, що його зір став гострішим, ніж зазвичай, як для далеких, так і для близьких відстаней. Крім того, він не відчував такого сильного напруження очей, яке зазвичай виникає при розгляданні речей зблизька. Автоматичне перемикання між різними фокусними відстанями також було швидким і плавним.

Окуляри ViXion01
Окуляри ViXion01 / Фото Richard Lai / Engadget

ViXion підкреслює, що це не медичний пристрій, і ви не повинні носити його під час водіння або занять спортом. Це має сенс, враховуючи обмежене поле зору через чорні кільця, що містять лінзи. З огляду на це, 10-годинної роботи акумулятора має бути достатньо, а потім — тригодинна зарядка через USB-C. Він також не є водонепроникним, хоча і має клас захисту IPX3, тобто може витримати невеликий дощ або піт.

ViXion01 вже доступний для попереднього замовлення в Японії за 99 000 ієн (близько 690 доларів США). Поставки очікуються в лютому. Поки що немає планів щодо запуску за кордоном.