Незабаром після початку продажів новинок на сайті технічної підтримки Apple, а також на сторонніх ресурсах з'явилися повідомлення про некоректну роботу дисплея різних версій iPhone 12, повідомляє 24 канал.
Цікаво Apple теж працює над гнучким смартфоном: з'явились деталі
У чому проблема екранів iPhone 12 Pro
Проблема, підтверджена фотографіями користувачів, полягала у появі зеленої або сірої заливки OLED-екранів при зменшенні яскравості до 90% від максимальної або нижче.
Щось безумовно не так. У OLED-екрана чорний повинен бути чорним, а не темно-сірим. Це більш помітно при менших рівнях яскравості. Якщо перемістити повзунок вгору, це вирішить проблему, але іноді він перемикається між правильним чорним і сірим,
– розповів один з покупців iPhone 12 Pro.
Реакція Apple
У відповідь на повідомлення незадоволених власників компанія офіційно визнала проблему і заявила, що з'ясовує її причину. Однак, згідно зі звітом видання MacRumors з посиланням на внутрішній документ компанії, її представники звернулися до фахівців сервісних центрів з рекомендацією уникати прийому в ремонт iPhone 12 з вказаною несправністю.
Замість цього Apple попросила інженерів проінформувати клієнтів про необхідність оновлення смартфона до останньої версії iOS. Ймовірно мовиться про програмну несправність, яку буде усунуто з найближчим апдейтом прошивки. Проте дата виходу патча поки невідома.