Історія з негативними коментарями та судом
У серпні минулого року користувач торгового майданчика JD на ім'я Чжан купив два флагмани Mi 10 Ultra. Через пару днів він залишив кілька коментарів в інтернет-магазині, з цього і почалася історія.
Цікаво Смартфон Xiaomi Mi 11 Ultra тепер може працювати 14 днів без підзарядки, але є нюанс
В одному зі своїх відгуків Чжан зазначав, що смартфон нібито протягом тижня вісім разів самостійно перезавантажувався. Крім того, користувач заявив, що під час гри апарат постійно нагрівається до 50° C. Серед плюсів Чжан відзначив швидку зарядку батареї пристрою, але у той же час поскаржився на те, що телефон швидко розряджається, всього за кілька годин.
Другий відгук також був присвячений раніше зазначеним проблемам, а крім того, власник поскаржився на вологозахист пристроїв. Чжан повторив, що час автономної роботи залишає бажати кращого. Ще, за його словами, пристрій почав заряджатися повільніше, а в ресурсоємних додатках стало спостерігатися серйозне падіння продуктивності.
Чжан зробив висновок, що заява про водонепроникність пристрою сильно перебільшена виробником.
Реакція Xiaomi та суд
У Xiaomi залишилися незадоволені такими відгуками і подали на Чжана до суду. Його звинуватили у публічних висловлюваннях, що ганьблять репутацію компанії.
У ході слідства було встановлено, що смартфони потрапили в руки клієнта 16 серпня і протягом тижня після цього він їх жодного разу не вмикав. Ще ж і надто, один зі смартфонів навіть не був розпакований – Чжан його відразу ж перепродав, як тільки отримав на руки. Негативні коментарі Чжана багато користувачів неодноразово репостили, тим самим вводячи потенційних клієнтів Xiaomi в оману.
Не пропустіть Куди не глянь – екран: патент показує, як може виглядати один з наступних смартфонів Xiaomi
Як і було зазначено у судовій постанові, обвинувачений звернувся до компанії Xiaomi через місцеву газету і вибачився перед виробником.
17 серпня 2020 роки я залишив помилкові відгуки після замовлення двох смартфонів Xiaomi Mi 10 Ultra на платформі JD. Після рішення районного судом Юхуатай міста Нанкін я визнаю, що опубліковані мною коментарі є посяганнями на репутацію компанії Xiaomi. Я глибоко усвідомлюю помилку і приношу свої щирі вибачення,
– йдеться в повідомленні.