Про це пише tehnot.com.
У цьому відділенні можна виконати стандартні операції – відкрити рахунок, відправити переказ, обміняти валюту, інвестувати в золото або отримати послуги з управління активами.
Читайте також: Науковці повідомили, коли штучний інтелект зможе замінити людей
Робот зустрічає клієнтів вже при вході до відділення. Він обладнаний системою розпізнавання голосу, може відповісти на базові питання, а також сканує документи, щоб розпізнати зовнішність.
Щоправда, клієнти таки можуть поспілкуватися із живими людьми – у відділенні є кабінет для відеозв'язку з менеджерами-людьми.
Як пояснили у China Construction Bank, це допоможе підвищити привабливість банку в очах технічно підкованих клієнтів і скоротити витрати на персонал. Банк уже встановив 1600 "розумних" машин самообслуговування в 360 відділеннях.
Відділення банку, де працюють тільки роботи