За новими правилами автори тепер можуть використовувати певну ненормативну лексику, включаючи слова на зразок sh*t і b*tch, протягом перших 30 секунд відеоролика. Чому саме така тривалість, компанія не пояснює.
Цікаво Google Pixel 6 працюватиме на власному процесорі компанії
Нові правила
Варто зазначити, що такі правила стосуються лише відео, у яких автор бажає увімкнути монетизацію. Щоб така функція була доступна, необхідно, щоб ролик відповідав вимогам YouTube.
- Скорочена, цензурована або легка нецензурна лексика (наприклад, hell і damn) тепер дозволяється у назві ролика, на його обкладинці та у самому відео.
- Помірна нецензурна лексика, на зразок sh*t і b*tch, дозволена у відео.
- Рідкісне використання сильної нецензурної лайки – не більше двох разів приблизно протягом перших 30 секунд відео.
- Сильна нецензурна лексика дозволена у музичному відео.
Визначення "Нецензурна лексика" стосується не лише явних і добре чутних слів, а й також викривлених та приглушених, і частково замальованих чорними смужками текстових висловів на етапі монтажу.
Також монетизацію можна ввімкнути на своєму ролику у випадку помірної нецензурної лексики в назві або частого використання нецензурної лексики на початку (приблизно перші 30 секунд). Але в такому випадку сам рекламодавець повинен дати згоду на розміщення своєї реклами у таких роликах.