Як передає видання New Atlas, Xpeng P7 отримав витончений дизайн з гладкими поверхнями і плавними вигинами.
До теми Tesla проведе "День батарей" у кінці травня: представлять революційні розробки
Чим цікавий
Xpeng P7 побудований на шасі, яку Xpeng розробляла разом з Porsche. Гальма в машині від Brembo, антиблокувальна система Bosch. Також седан розроблений відповідно до третього рівня автономності: є 14 камер, які забезпечують панорамний огляд, 12 ультразвукових датчиків і п'ять радарів, що працюють на відстані 200 метрів під час дощу, туман або паморозь.
Xpeng P7 отримав витончений дизайн / newatlas
Електромобіль оснащений комп'ютерами Nvidia Drive AGX Xavier, які можуть виконувати до 30 трлн операцій в секунду, споживаючи всього 30 ват енергії.
Софтові рішення для автомобіля розробили фахівці Xpeng. У їхній функціонал входить адаптивний круїз-контроль, попередження про з’їзд зі смуги, автопілот для руху по трасі, допомога в розпізнаванні сигналів світлофора і автопарковка.
Ціна
Найдешевша версія Xpeng P7із запасом ходу 568 км і заднім приводом оцінили у 32 тисяч доларів.
Версія з акумулятором на 706 км ходу коштує 36 тисяч доларів.
Повнопривідна спортивна модифікація, що розганяється з 0 до 100 км/год за 4,3 секунди коштує 48 тисяч доларів.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно