Вчені повідомили про прорив у створенні "першого чистого і функціонального зразка без рідинного і ефективного транспортування іонів літію", повідомляє New Atlas.
Цікаво: Робопса Spot влаштували на роботу в поліцію
Замість летючих рідин, які зазвичай застосовують в сучасних батареях і які можуть стати причиною самозагоряння акумулятора при деформації, вони використовували твердий полімер, який слабо взаємодіє з іонами літію.
Що це дасть
Керівник дослідницької групи Чень Фанфан вважає, що в разі запуску твердого полімерного електроліту в масове виробництво, в майбутньому пристрої з батареями можна буде безпечно здавати в багаж літака, а пасажири електромобілів не піддаватимуться ризику виникнення пожежі.
Крім безпеки, новий твердотільний полімерний електроліт дозволить, нарешті, випускати батареї з анодом з літію.
Це буде проривом в світі акумуляторів: на думку авторів доповіді "Тенденції в хімії", літієвий анод критично важливий для підвищення місткості літієвих батарей. Зараз саме його відсутність стримує поширення електричних автомобілів, літаків і портативної електроніки.
Такий анод міг би вдвічі збільшити місткість літієвих батарей, показники яких зараз дорівнюють приблизно 250 Вт-год/кг (акумулятор Tesla Model 3, один з кращих в індустрії). 500 Вт-год/кг – це можливість істотно збільшити дальність пробігу або знизити масу і ціну батареї, при цьому додавши динаміки.
Ще одна перевага
Вчені використовували лише наявні полімери, а значить, виробництво таких батарей не потребуватиме серйозного переоснащення фабрик.
Зараз Чень та його колеги тестують свій винахід в батарейках для годинників і готуються почати випробування акумуляторів для мобільних телефонів. Після завершення австралійські дослідники почнуть пошук комерційних партнерів для виходу на ринок.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно