"Ми як дистриб'юторська компанія повинні постійно розвиватися, не зменшувати темп і вдосконалювати сервіси для бізнес-партнерів, адже роздріб і активна клієнтська база – один з наших ключових активів. Тому ми фокусуємо наші інвестиції, з одного боку, на безперебійній та оперативній доставці товарів по всій країні, а з іншого – в тотальну цифровізацію взаємодії з клієнтами", – заявив генеральний директор "ТЕДІС Україна" Тарас Корніяченко.
Частина інвестицій була спрямована на оновлення комерційного автопарку компанії. Зокрема, були придбані 30 автомобілів Renault Master. Ще стільки ж машин компанія придбає до кінця поточного року, а в перспективі найближчих декількох років повністю оновить автопарк, який складається з 400 авто.
Другим напрямком інвестицій "ТЕДІС Україна" став розвиток IT-інфраструктури. За останні пів року відбувся запуск пілотних проєктів CRM і SalesWorks (програма для автоматизації бізнес-процесів у сфері торгівлі), а також ведеться розробка В2В-порталу для взаємодії з контрагентами.