Британському таблоїду вдалося обігнати за популярністю американський сайт „The New York Times“.
За даними comScore, за грудень минулого року сайт „Mail Online“, на якому публікує свої новини „The Daily Mail“, відвідали близько 45,3 мільйона людей, а сайт NYTimes — 44,8 мільйона. Як повідомив головний редактор сайту Мартін Кларк, зростання відвідувачів на сайті сталось за рахунок американської аудиторії.
Як заявила представниця NYTimes Ейлін Мерфі британській газеті вдалося обійти NYTimes в цьому рейтингу лише завдяки тому, що comScore також порахував відвідуваність їх окремого сайту про фінанси „This is Money“. Мерфі зазначила, що точно так само NYTimes міг би порахувати спільну відвідуваність свого основного сайту і „Boston Globe“, який йому належить, щоб обігнати „The Daily Mail“.
Вона також додала, що NYTimes залишається головною інтернет-газетою в світі, і запропонувала кореспондентам просто порівняти головні сторінки обох сайтів.
Разом з „Mail Online“ і NYTimes в п’ятірку лідерів увійшли USA Today, сайти газет „The Tribune“ і „The Guardian“.