Сьогодні багато компаній в маркетинговій стратегії приділяють значну увагу тізерній рекламі в мережі – оскільки основну частину Інтернет-аудиторії становлять активні та платоспроможні користувачі, готові купувати товари або послуги. Реклама в тізерній мережі знаходить тих споживачів, хто не сидить біля телевізора і не читає пресу, пише Gazeta.ua.

Що ж таке тізерна реклама?

Тізерна реклама – це рекламне оголошення, що складається з тексту та картинки, завдання якого зацікавити користувача, викликати інтерес і, перейшовши на сайт рекламодавця, здійснити покупку.

Як AdPartner допомагає продавати товари і послуги

Тізерна мережа AdPartner – один з лідерів у сегменті вітчизняної Інтернет-реклами. Успішно працює на ринку Інтернет-реклами вже більше трьох років.

AdPartner працює з великою кількістю Інтернет-ресурсів, гарантуючи максимальне охоплення аудиторії. На даний момент щомісячна кількість показів рекламних оголошень в мережі досягла 1,4 млн.

AdPartner дозволяє залучити значну Інтернет-аудиторію в усіх містах України. Ми покриваємо 90% усіх Інтернет-користувачів України і можемо працювати на країни СНД та за кордон.

Тізера AdPartner стоять на більш ніж 200 сайтах, від відомих новинних, ділових (Liga.net, Gazeta.ua, Censor.net.ua, UBR.ua, 1+1.ua, unian.ua і тд) до розважальних порталів (liza.ua, lux.fm, burdastyle.ua, football24.ua).

Місячне охоплення сайтів-партнерів AdPartner становить 53% від усіх користувачів ПК і ноутбуків, 62% власників планшетів і 55% власників смартфонів.

У чому переваги тізерної мережі AdPartner?

Власна технологія, що дозволяє взаємодіяти з зацікавленою аудиторією. За допомогою класичного ремаркетингу ви зможете працювати з аудиторією, яка раніше виявляла інтерес до вашого продукту/послуги. Ця технологія дозволить повторно звернутися до вашого потенційного клієнта.

Згідно з нашими дослідженнями, оголошення показані на основі ремаркетингу не тільки володіють більш високим показником переходів (в середньому в 3-4 рази більше), але і сприяють зростанню конверсії клієнта в покупця.

Динамічний ремаркетинг дозволить показувати користувачеві рекламу саме того товару/послуги, до якого він вже проявив інтерес. При використанні динамічного ремаркетингу оголошення створюються автоматично для кожного користувача індивідуально.

Персональний менеджер, який безкоштовно надає повноцінний супровід від запуску до аналізу результатів рекламної кампанії.

Ціна кліка дешевше, ніж у Google Adwords.

Простий старт – для початку кампанії вам знадобиться надати тільки зображення і тексти, а все інше фахівці AdPartner зроблять самі.

Швидкість запуску рекламної кампанії – запуск рекламної кампанії всього протягом години і трафік до вас на сайт протягом години. Для порівняння рекламні кампанії в Google запускаються не менше 4 годин.

Прозора статистика – ви зможете відслідковувати ефективність кожного вашого рекламного оголошення. Тізерна мережа надає доступ в особистий кабінет у своїй рекламній системі.

Захист від бот-трафіку – AdPartner уважно стежить за якістю рекламного трафіку. Для захисту від накруток використовується багаторівневий захист, що включає в себе як автоматизовані системи контролю, так і ручний аналіз з боку фахівців.

Гнучке налаштування – якщо вам, наприклад, потрібні тільки користувачі з мобільних пристроїв з Києва, то AdPartner зможе вам їх надати.

Платіть тільки за результат – ви платите тільки за користувачів, які перейшли на ваш сайт. Тізерна мережа працює по оплаті за клік (CPC моделі). Можливі знижки залежно від обсягу.

Для початку просування за допомогою AdPartner не потрібно витрачати багато грошей – мінімальний бюджет становить всього 500 грн.

Висока ефективність рекламних кампаній від AdPartner підтверджена багатьма компаніями.

Як почати роботу читайте на сайті https://adpartner.pro/tizer-adv