Про це розповіла екс-член експертної Ради загальноросійського інституту екологічної експертизи "ЕкоЕкс", правозахисниця Олена Васильєва у коментарі "Обозревателю".
За її словами, окрім переміщення земної кори, зона, де будують міст, є сейсмічною, а ще там є підводні течії, які допоможуть мосту руйнуватися. Таким чином, Керченський міст в жодному разі не можна вводити в експлуатацію.
Читайте також: Ще один крок до краху зроблений, – блогер про Керченський міст
Зрушення земної кори зупинити в будь-якому місці просто неможливо. І дна в цьому місці розлому немає. Геологи неодноразово намагалися заміряти глибину цього розлому і не змогли цього зробити жодними сучасними пристроями,
– пояснила Олена Васильєва.
Окрім того, місце будівництва моста – сейсмічно нестійка зона. Тож у будь-який момент можуть розпочатись підземні поштовхи.
"Також на зрушення впливають підводні течії, а в місці осідання ці підводні течії найбільш великі в осінньо-весняний час, ну і льодохід. Ну і варто розуміти, що задане інженерами початкове навантаження вже збільшене майже на 20 тонн", – зазначила експерт.
На думку Васильєвої, можливо, у цьому році міст ще простоїть, але ж він призначений для пересування машин та потягів. Але через деякий час усі конструкції стануть непридатними.
"Можливо, в якійсь частини він простоїть довше, в якийсь менше. Це залежить виключно від тих вулканічних процесів і сюрпризів, які піднесе природа. До експлуатації цей міст допускати ні в якому разі не можна, оскільки це величезний ризик тисячами життів людей, які в момент непередбаченої аварії можуть виявитися на тому мості", – наголосила вона.
Зазначимо, зі слів окупантів так званий "Кримський міст", яким окупанти хочуть з'єднати анексований Крим з материковою Росією, скоріш за все, почне функціонувати у грудні 2018 року.
Окрім того, окупанти хочуть забезпечувати від "зовнішніх і внутрішніх загроз" моніторинг безпеки моста в анексований Крим за допомогою дронів.
Що таке "Кримський міст"? За допомогою цього шляхопроводу Росія має намір незаконно анексований Крим з'єднати з Краснодарським краєм. Його протяжність має скласти 19 кілометрів, відтак, він буде найдовшим у Росії. Завершити будівельні роботи планують до кінця 2018 року.