Про це написав засновник Facebook Марк Цукенберг на своїй сторінці.
Читайте також: Штучний інтелект, китайська мова, диплом: Марк Цукерберг підбив особисті підсумки 2017 року
"Нещодавно ми отримали зворотній зв'язок від нашої спільноти про те, що публікації від компаній, брендів і медіа витісняють особисті моменти, які поєднують нас один з одним", – розповів він.
Засновник Facebook зазначив, що його компанія провела дослідження, яке показало, що використання соцмереж для спілкування з близькими позитивно впливає на самопочуття людей.
На основі цих висновків, Цукерберг вирішив внести зміни в алгоритм формування стрічки Facebook.
Коли ці зміни запрацюють, ви будете бачити менше публічного контенту, наприклад публікацій від компаній, брендів і ЗМІ. Публічний контент, який ви бачите, буде стандартизовано – це має сприяти змістовній взаємодії людей,
– вважає він.
Американець очікує, що після впровадження цих змін люди витрачатимуть менше часу в Facebook. Однак Цукерберг впевнений, що ці зміни будуть більш корисним для життя користувачів та функціонування самої соцмережі у довгостроковій перспективі.