За даними РСТ, найбільш байдужими до відвідин російської столиці стали американці та туристи з Європи, "де антиросійська пропаганда особливо сильна".
При цьому пік туристичної кризи припав на березень-квітень, коли відбулась анексія Криму Росією.
Зараз ситуація трохи почала розряджатися, туристи запитують путівки на серпень. Однак розраховувати на відкладений попит повною мірою не доводиться, оскільки основні продажі літнього сезону вже минули, – йдеться у повідомленні.
Читайте також: МЗС Росії звинуватило Україну в сьогоднішніх проблемах Криму
Генеральні директори московських готелів також підтверджують зменшення туристичного потоку. За їхніми словами, впродовж останнього місяця було скасовано близько 60% бронювань.
Як не дивно, така реакція спостерігається з боку досить лояльних по відношенню до Росії ринків, зокрема, Китаю. Люди, мабуть, погано уявляють, де проходить кордон з Україною, і побоюються опинитися в зоні збройного конфлікту, – вважає гендиректор одного з московських готелів.
Згідно з прогнозами, загальне падіння попиту до кінця року може скласти близько 20%.