Як пише The Wall Street Journal, Twitter залучив уже сотні мільйонів доларів інвестиційного капіталу. Останній раунд фінансування відбувся наприкінці 2010 року – тоді Twitter отримав $200 млн від фонду Kleiner Perkins Caufield & Byers, а його оціночна вартість становила $3,7 млрд.

Видання стверджує, що зростання вартості Твітера було спричинене його природним ростом, з одного боку, та диверсифікацією доходів – з іншого. Минулого року сервіс запустив рекламну платформу Promoted Tweets та Trends, яка дозволяє рекламодавцям купувати позиції в списку гарячих тем та перші місця серед твітів за певним запитом. Нещодавно стало відомо про плани сервісу показувати рекламні твіти в стрічках користувачів.

Цього року рекламні доходи компанії виростуть втричі до $150 млн. І поки інші компанії, такі як LinkedIn та Zynga готуються або уже успішно здійснили IPO, то Twitter поки що не поспішає на ІРО, і фокусується на побудові чіткої бізнес-моделі.