Економічна криза вдарила і по виробниках автомобілів, і по гаманцях покупців. Тим не менше, на дорогі авто все ще є попит.

Найновіші Lamborghini, Rolls-Royce і Aston Martin красувалися на подіумах світових автомобільних салонів. Це, наприклад, Aston Martin Rapide Luxe. Машину збирають вручну. Ціна цієї мрії кожного автолюбителя - понад двісті п'ятдесят тисяч доларів. За бажанням клієнта, ім’я власника можна вигравіювати на певних елементах авто.

“Тут у салоні може бути ваше ім'я, монограма, ініціали, що завгодно”, - каже директор відділу дизайну Aston Martin Марек Рейхман.

Але повернімося до реальності. Volkswagen представив нове покоління культового "Жука". Модель стала на 8 сантиметрів ширша та на 15 - довша. Також завдяки покращеному дизайну в автомобілі з'явилося більше місця для пасажирів, які сидять позаду.

Загалом ж, переконані автовиробники, трендовими у 2012 році будуть "Зелені" автомобілі. Адже машини, що мають низький розхід та рівень викидів СО2 стають дедалі популярнішими серед споживачів.