Чи не найважливішою причиною домінування китайських автівок є відносно низькі ціни та комплектація, тому витіснення з ринку зазнають, до прикладу, російські автомобілі.
У публікації також йдеться, що завдяки вжитим заходам щодо захисту вітчизняного автопрому українські виробники почали заявляти про плани з випуску китайських малолітражок.
У випадку реалізації планів на наступний рік вийде 29 тис. автомобілів - третина від сукупного плану.
Читайте також: Українці перестали купувати іномарки
Корпорація "Богдан" планує, зокрема, випустити 15,3 тис. автомобілів марок JAC, Great Wall та Lifan. В АІС, яка замість імпорту буде повністю збирати Geely на приналежному компанії Кременчуцькому автоскладальному заводі (КрАСЗ).
Збільшити поставки китайських марок планують й імпортери. В Automotive Europe Corporation (офіційний дистрибутор BYD) повідомили, що планують завезти 2,5 тис. автомобілів, у Сі Ей Автомотів (офіційний дистрибутор Chery ) - не менше, ніж у нинішньому році (приблизно 2 тис.).