У радійній рекламі наголошували, що авокадо – гарний вибір для сніданку, проте цей фрукт швидко псується. Тож краще купувати рол з беконом або яєчний мафін, передає BBC.

Читайте також: У Швеції відкриють музей бридкої їжі: антигастрономічні фото

Деякі слухачі побачили в рекламі заклик відмовитися від свіжих фруктів, тож подали до суду.

У свою чергу, в компанії пояснили, що це лише був хід, аби продемонструвати переваги ролів. Та це котролюючі органи не переконало, і рекламу таки заборонили.

Ми вважаємо, що, хоча оголошення є нешкідливим, воно, тим не менш, передбачає, що авокадо був поганим вибором на сніданок і що рулет з беконом або яєчний мафін були б кращою альтернативою, і при цьому не заохочує вибір авокадо,
– зазначили в організації з контролю рекламних стандартів.

Справа у тому, що у британському кодексі мовної реклами прописано: порівняння продуктів не має дискредитувати овочі та фрукти, щоб не заохочувати шкідливі звички харчування.


У Британії не можна "дискредитувати" овочі та фрукти