Такий трамвай не потребує постійного з'єднання з контактною мережею, але, як і звичайні електричні трамваї, їздить по рейках. З вигляду водневий транспорт також не сильно відрізняється від електричного брата, бо єдиною вагомою різницею між ними є силова установка на водневих паливних елементах.

Повного заряду водневої батареї вистачає на 100 км, а то й менше, адже регулярні зупинки потребують більших ресурсів. Але, є й хороші новини: процедура повної заправки займає 3 хвилини, і маршрут розрахований так, що три повних поїздки 15-кілометровим маршрутом водневому трамваю гарантовано.

Максимальна швидкість інноваційного транспорту — 70 км/год, а загальна місткість — 380 пасажирів, включно із 60-ма сидячими місцями.

Наразі автори проекту не планують ставити свої починання у масове виробництво та витісняти електричні трамваї, але, як і у випадку з автомобілями, водневі паливні елементи привертають все більше уваги розробників і, відповідно, з’являється все більше розробок з використанням цієї технології.

Читайте також: Apple проти Samsung: хто швидше випустить електромобіль?