Лавиноподібно зростають витрати не тільки на впровадження нових технологій і рекламу, а також і на мотивацію і утримання своїх співробітників. Відповіддю на ці та інші виклики може стати зміна самої парадигми ведення бізнесу. Серед ключових світових трендів сьогодні — принципи стратегії блакитного океану, які передбачають зміну бізнес-середовища, трансформацію мислення бізнесменів і перехід в безконкурентне бізнес-середовище.

В Украйні вже є подібний досвід взаємодії — це ForumOneUkraine, який проводиться компанією OLEROM Consulting. Це унікальна у своєму роді комунікаційний майданчик для обміну досвідом між представниками різних сфер Українське бізнесу та міжнародними експертами. Основне завдання бізнес-заходів ForumOneUkraine — це об'єднання різних людей, їхній спільний розвиток і створення інноваційних проектів.

"Якщо говорити про надзавдання ForumOneUkraine, то мова йде про запуск процесу об'єднання і переходу до взаємовигідній стратегії блакитного океану замість деструктивної конкурентної боротьби", — коментує Ольга Редзюк, засновник і директор компанії OLEROM Consulting, що є організатором ForumOneUkraine.

Так, 17-18 грудня у Києві експерт стратегії блакитного океану Джордж Габор Берт проведе бізнес-практику "Досягнення рівня без кордонів і конкуренції". Захід пройде в рамках ForumOneUkraine.

Ораганізатори запевняють, що учасники бізнес-практикуму не просто отримають нову інформацію, а саме оволодіють наступними навичками:

- бачити можливості виходу з конкурентної боротьби і створювати той продукт, який не потрібно продавати

- чути потреби своїх клієнтів і вирішувати проблему людини на піку його зацікавленості, в момент максимальної потреби, не рік тому і не хвилиною пізніше

- створювати нові продукти та послуги вже під час тренінгу

Організатори ForumOneUkraine переконані, що подібні бізнес-заходи допомагають учасникам розкривати творчий потенціал і використовувати його не тільки в бізнесі, але і в інших сферах життя. Крім того, стратегія блакитного океану як одна з провідних інноваційних стратегій має мультиплікаційний ефект і може бути використана не тільки в рамках однієї організації — вона також впливає на її партнерів, клієнтів і конкурентів, що в підсумку призведе до необхідної трансформації мислення і зміну парадигми ведення бізнесу в Україні.