Про це повідомляє Вigpicture.

Потяг Sunrise Izumo/Seto з'єднує Токіо з префектурою Сімане на заході Японії і містом Такамацу на острові Сікоку. Фактично потягів два: ввечері склад потяга відправляється з Токіо, в Окаямі він розділяється на дві частини, а вранці вже два різних потяги прибувають до Ідзумо та Такамацу. В зворотньому напрямку два склади виїжджають одночасно і з'єднуються в Окаямі.

Читайте також: Nissan представили капці, які самі "подорожують" на визначене місце

В потязі три класи: одномісне купе "делюкс", одно- та двомісне купе другого класу, а також аналог плацкарту, який там називають "нобінобі". До речі, проїзд в "нобінобі" вам не вартуватиме нічого, якщо ви маєте проїздний JR Rail Pass, завдяки йому ви також можете отримати знижку в другому класі.

Місцевий плацкарт представляє собою дворівневі сегменти, які відгороджені одне від одного невеликими стінками біля вікна. Фіранками можна відокремитися тільки від проходу, але не від сусідніх сегментів. Хоча, якщо спати головою до вікна, сусідів не побачиш. Місця в сегменті більше, ніж в капсульному готелі, плюс у кожного пасажира є вікно. Довжина сегмента – 220 сантиметрів, тут помістяться навіть баскетболісти.

Купе для однієї особи окрім ліжка, оснащене умивальником, столом зі стільцем, блоком управління та телевізором. Пасажирам видають халат та капці. А блок управління існує для того, аби відрегулювати кондиціонер, знизити гучність голосу диспетчера, коли той оголошує зупинки та відрегулювати освітлення.

Читайте також: Українці створили "розумний" спінер: захопливе відео

У поїзді є душові кабіни, чотири на склад. Душ платний – купуєш картку (близько 50 гривень), і гаряча вода тече 6 хвилин, а перед очима цокає таймер. На виході потрібно натиснути кнопку дезінфекції та санобробки, яка за 1 хвилину очистить кабінку.