На відміну від традиційних сервісів пошуку партнера, Smell dating використовує наукові дані про феромони — своєрідні біологічні маркери.
Клієнтам надсилають декілька пакетиків із тканинами, просякнутими запахами людей протилежної статі. Потрібно понюхати кожен і вибрати ту людину, запах якої найбільше звернув до зустрічі.
Художниця Тега Брейн та дослідник університету Нью-Йорка Сем Лавін початково створювали службу знайомств як арт-проект. Їм було цікаво, які рішення приймають люди, відштовхуючись від нюху.
У нашій культурі запах, як правило, грає другорядну роль. Але дослідження показують, що саме нюх здатен надати сигнали генетичної сумісності, рис людини та багато іншої додаткової інформації,
— пояснила організатор сервісу.
100 перших клієнтів сервісу отримали майки, які треба було носити протягом трьох днів без використання парфумів і дезодоранту. Після цього майки треба було повернути до офісу стартапу, де їх розрізали на маленькі фрагменти.
Кожного тижня організатори розсилають своїм клієнтам новий набір зразків із проханням понюхати та повідомити, який із запахів їм найбільше сподобався. У процесі підбору важливо, аби симпатія виявилася взаємною. Якщо це відбувається, клієнти отримують контактну інформацію одне одного.
Повний випуск програми "Настоящее время" дивіться тут.