Клієнти можуть робити замовлення, спостерігати за приготуванням їжі, читати новини і розважатись не встаючи з місця. Справа в тому, що столики у ресторані високотехнологічні.

"Це інтерактивний електронний стіл. Зверху розташований проектор, який відтворює ілюстроване меню перед кожним гостем. На поверхні є невеликий тачпад, він дозволяє переглядати стравопис, робити замовлення, змінювати освітлення", - каже власник ресторану Ноель Ханвік.

Після того, як відвідувач вподобав яку-небудь страву, на сенсорному столі потрібно натиснути на відповідне зображення. За допомогою Bluetooth-зв'язку замовлення миттєво надходить до кухні. Клієнтам, які вперше завітали до закладу, або які просто не дружать з інноваційними технологіями, допоможуть офіціанти.

Поки кухарі готують їжу, гості можуть увімкнути веб-камеру і з її допомогою стежити за процесом. Або пограти у міні-ігри. Також відвідувачі можуть відповідно до свого настрою змінити оформлення столу - цифрову скатертину. Готову їжу клієнтам подають офіціанти.

Якщо посиденьки у ресторані затягнулись, або ж клієнт "дійшов до кондиції", столик допоможе викликати таксі. У пам'яті пристрою - кілька міських карт, аби можна було спланувати маршрут додому.

"Така система має безліч переваг не лише для відвідувачів, а й для самого закладу. По-перше, потрібен менший персонал і, відтак, менше коштів витрачається на оплату праці. Далі. Процес замовлення їжі та оплати відбувається швидше, тому в годину-пік ми можемо приймати більше відвідувачів. Окрім цього, є ще й технічні нюанси. Система дозволяє легко і миттєво змінювати меню та інтерфейс столів", - каже власник ресторану Ноель Ханвік.

Отож, якщо ви найближчим часом збираєтесь до Лондона - обов'язково завітайте у Сохо, в ресторан Inamo.