Відтак вони вимагають заборонити використовувати в рекламі та друкованих матеріалах «спотворені карти Росії». Відповідний законопроект вже зареєстрований у російській Держдумі, повідомляє РБК.
Причиною для такого рішення стала відсутність анексованого півострова на схематичній зображенні пива "Сибірська корона". І пояснення пивоварної компанії про те, що зображення розроблялося ще до анексії Криму і є зареєстроване як торгова марка, не надто вплинула на російських можновладців.
Ще однією причиною написання такого законопроекту стала ситуація з картою Росії від компанії Coca-Cola, коли вони спочатку зобразили РФ без Калінінградської області та Курильських островів. Згодом компанія "виправила" карту, додавши туди і анексований Крим, через що отримала шквал критики.
Згідно ст. 280.1 Кримінального кодексу Росії публічні заклики до здійснення дій, спрямованих на порушення територіальної цілісності країни, караються, в тому числі, штрафом до 300 тисяч рублів або позбавленням волі на строк до чотирьох років.
Читайте також: Поклонська відзначилась черговою неоднозначною заявою