Креативні розробники вирішили зіграти на почуттях патріотизму та антиамериканських настроях росіян. Натомість отримали зобов’язання прибрати рекламу та виплатити 10 тисяч рублів штрафу.
Річ у тім, що головним девізом одіозних плакатів був натяк на расову приналежність Президента США. У російській владі в такій рекламі бачать загрозу виникнення міжнародного конфлікту.
Але директор рекламної компанії Костянтин Федотов називає таке рішення політичним тиском на нього: "Вважаю дане рішення політично мотивованим керівництвом Управління антимонопольної служби. Там мають особисті симпатії до зображеного на рекламі Президента США Барака Обами, який піддав нашу країну санкціям і ввергнув у безодню економічної кризи".
Повний випуск програми "Вєсті Кремля" дивіться тут.