Документ Єдиної Росії обмежує терміни експлуатації повітряних суден, які використовують для перевезення пасажирів, багажу, вантажів, пошти, а також для авіаційних робіт.

Ініціатива не стосується державної та експериментальної авіації, а також авіації загального призначення. У разі ухвалення закону він набуде чинності 1 січня 2017 року.

Як зазначено в пояснювальній записці до законопроекту, значний вік повітряних суден є основною причиною авіакатастроф у Росії. У 2011 році середній термін експлуатації літаків становив 21 рік.

Законопроект про обмеження максимального віку авіалайнерів внесли у Держдуму після падіння Boeing 737 у Казані цієї неділі. Внаслідок аварії літака, який експлуатували 23 роки, загинуло 50 людей - усі, хто був на борту.