Спочатку цей автомобіль розроблявся для ринку КНР — його прем’єра відбулася у вересні 2011 року на автосалоні в китайському місті Ченду.

Габаритна довжина седана складає 4558 міліметрів, а колісна база дорівнює 2612 міліметрів, що всього на чотири міліметри більше, ніж у хетчбека „Peugeot 308“. На китайському ринку новинка буде пропонуватися з бензиновими чотирициліндровими двигунами об’ємом 1,6 і 2,0 літра, що розвивають 106 і 147 кінських сил відповідно. Мотори можуть агрегатуватися з чотириступінчастою автоматичною або з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач. Які силові установки ставитимуть на заводі в Росії, невідомо.

У Китаї випуск седана „Peugeot 308“ почнеться цієї осені на спільному підприємстві компанії DongFeng і групи PSA Peugeot Citroen в місті Ухань. На місцевому ринку такий автомобіль коштуватиме близько 14 тисяч доларів. Ціна російської моделі поки не називається.